2014. november 13., csütörtök

1.fejezet:új élet...új barátok

*Új élet,új nap,új suli,az új élet garantált kicsit izgulok,de rögtön megnyugodtam amint megéreztem Léna palacsintájának az illatát.Gyorsan megreggeliztünk,felöltöztünk és mentünk a gimibe.Hát kár volt izgulnom nem én voltam az egyetlen új diák.A többi diák sürgőt-forgót, hogy találjon valakit aki körbevezeti.Hozzánk is odajöttek* 
Martina:sziasztok,én martina vagyok és ő itt Léna.
Timi:sziasztok én Timi vagyok,ő itt Crystalia a tesóm.
Léna:mit szeretnétek?
Crystalia: nem tudnátok minket körbevezetni?
Léna:bocs,de nem,mert mi is újak vagyunk.
Crystalia: oké azért köszi.majd még találkozunk!
Léna:sziasztok!majd később találkozunk!
*Elmentek.Eltelt néhány perc és idejött hozzánk egy magas,szőke hajú srác*
Nataniel: Sziasztok!Nataniel vagyok.
Léna:szia!
Martina: hello!
Nataniel: gyertek utánam.
Martina:oké.
*Nataniel után mentünk.Bevezetett minket egy terembe és azt mondta, hogy várjunk egy kicsit, mert megkeresi a beiratkozási lapjainkat.Megvártuk, hogy Nataniel megkeresse a beiratkozási lapjainkat. Nataniel egyszer csak felkiáltott*
Nataniel: megvan!
Martina:oké.
Nataniel: Rendben.A beiratkozáshoz kell 25$ és egy fénykép.
Martina:oké.
Léna:rendben.
Nataniel: gyertek vissza ha megvan minden ami a beiratkozáshoz kell!
Martina:rendben.Szia!
Léna:ok.viszlát!
Nataniel: sziasztok.még találkozunk!
*elmentünk.Megkérdeztünk egy lányt akit Helenának hívnak, hogy hol csináljunk két képet és azt mondta,hogy menjünk el a bazárba és ott csináljunk képet.Elmentünk arra a helyre amit Helena mondott, megcsináltuk a képet és utána visszamentünk a gimibe.Találkoztunk egy másik lánnyal is*
Martina:szia!Martina vagyok.
Léna:helló!Én Léna vagyok.
Selena: sziasztok!Selena vagyok.Ti honnan jöttetek?
Martina:Én és Léna Madridból jöttünk.
Selena: Az jó.Én milanoból jöttem.
Martina:Biztos jó ott.Hát nekünk menünk kell mert oda kell adnunk Natanielnek a 25$ és a fényképeket.
Selena: Oké.Sziasztok!
Léna:szia!
Martina:Viszlát!
*Elmentünk Natanielhez és odaadtuk a 25$ és a fényképeket.Már elég késő van ezért haza akartam menni, de az udvaron megláttam egy vörös hajú srácot*
Martina:szia!
Castiel: helló!
Martina:ismerős a pólód.
Castiel: tényleg?mond el akkor, hogy ez a lógó mire emlékeztet.
Martina:ez a winged skull lógója.
Castiel: csaknem az új lány ismeri a rockot.
Martina:az az egyik kedvenc zeneműfajom.Hát nekem most már mennem kell szia.
Castiel: várj! hogy hívnak?
Martina:Martinának hívnak.és téged hogy hívnak?
Castiel: Castielnek hívnak.
Martina:örülök, hogy megismerhetlek, de most már tényleg mennem kell.szia!
Castiel: szia!
*haza mentem és vártam a holnapot.megvacsoráztam,megfürödtem és elmentem aludni* 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése