2015. április 5., vasárnap

10.fejezet:Az utazás és Castiel fellépése

Sziasztok!Ettől a résztől kezdve lehet,hogy spanyol szavak is lesznek a fejezetekben.Hogyha az egész mondat spanyolul lesz akkor kiírom mellé a jelentését.


*Ma  van az utazás előtti nap.Reggel felkeltem felöltöztem és lementem.Lent csináltam reggelit.Miután kész lett a reggeli azután felkeltettem Lénát,Viktort és Stellát.Mindannyian felöltöztek és lejöttek.Leültünk az asztalhoz.Most jön a nagy bejelentés*
Martina:mondanom kell valamit.
Léna:mit?
Martina:tegnap kaptam egy énekesi ajánlatot.
Léna:és?
Martina:az ajánlat az,hogy el kell mennem Spanyolországba és énekesi karrierem lesz.
Léna és Viktor:tényleg?
Martina:igen.
Léna:már elfogadtad?
Martina:igen.
*Miután kimondtam azt,hogy "igen" azután néma csend lett.Néhány perc múlva megszólaltam*
Martina:ugye nem baj?
Léna:nem.Ez nagy lehetőség.
Martina:tudom.
Léna:mikor lesz az utazás?
Martina:holnap.
Léna:rendben.
*A beszélgetés után csendben megettük a reggelit.Én elmentem megsétáltatni Magicet.Elmentünk a parkba.elengedtem Magicet.Leültem egy padra.Egy kicsit ott voltunk.Miután Magic eleget futott azután megkötöttem és mentünk haza.Otthon felvettem a táskám és mentem a suliba.Amikor odaértem akkor csöngettek.Gyorsan befutottam a suliba és utána a terembe.Leültem a helyemre.Az első óra spanyol.5 perc múlva bejött a tanár*
Tanár:buenos tardes!(jó napot!)
Diákok:buenos tardes!(jó napot!)
*A spanyol óra jó volt.A többi óra is elment.Az órák végén mentem haza.Amikor mentem hazafele akkor hallottam,hogy valaki kiabál utánam.Megfordultam és láttam,hogy Cas volt az.Megvártam,hogy utolérjen. Közben köszöntem neki*
Martina:szia!
Castiel:szia!
Martina:mit szeretnél?
Castiel:tudod holnap lesz egy koncertünk és hát arra gondoltam,hogy eljöhetnél.
Martina:hánykor?
Castiel:18:00-kor.
Martina:ott leszek.
Castiel:jó.
*Castiellel mentem tovább.Félúton elváltunk egymástól.Én hazamentem.Otthon tanultam,ettem és Stellával beszélgettem.Addig beszélgettünk amíg el nem aludtunk*


*Ma van az utazásom napja.Felkeltem elvégeztem a dolgaimat és lementem.Csináltam kaját.Felkeltettem mindenkit.Csöndben megettük a kaját.Miután megettük a reggelit azután elindultunk a suliba.A suliban bementünk a terembe és leültünk a helyünkre.10 perc múlva bejött a tanár*
Tanár:jó napot gyerekek!
Diákok:jó napot tanár úr!
*Az óra jól telt.A többi óra gyorsan elment.Hazamentem.Elkezdtem bepakolni a bőröndömbe.Mire végeztem addigra már 15:40 lett.Elkezdtem készülődni.Gyorsan kész lettem.Még tévéztem 1 órát aztán elindultam.A koncertre vittem magammal a bőröndömet is,mert rögtön utána megyek a reptérre. Megérkeztem a koncertre.Megálltam a nagy tömeg mögött.Castiel persze egyből kiszúrt.Elkezdtek egy dalt énekelni.A barátokról,a választásról és az utazásról szólt.Mikor vége lett a dalnak akkor meg kellett tennem valamit.Felhívtam Krisztiánt*
Krisztián:halló!
Martina:Krisztián?
Krisztián:üdv Martina!Mit szeretne?
Martina:meggondoltam magam.Nem utazom el.
Krisztián:biztos ebben?
Martina:igen.Teljesen biztos vagyok benne.
Krisztián:rendben.Hát akkor viszlát Martina!
Martina:viszlát!
*Letettem a telefont.Miután letettem a telefont azután Castiel jött oda hozzám*
Castiel:jól vagy?
Martina:igen és van egy hírem.
Castiel:mi?
Martina:az,hogy nem utazom el.
Castiel:tényleg?
Martina:igen.
Castiel:rendben.
*Még beszélgettem egy kicsit Cassal aztán mentem haza.Lénának,Viktornak és Stellának is elmondtam a hírt.Ők örültek annak,hogy nem utazom el.Miután elmondtam nekik,hogy nem utazom el azután felmentem a szobámba.Lefürödtem és lefeküdtem aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése