2015. március 8., vasárnap

5.fejezet:koncert/2

*Hétfő van és ma lesz a koncert.Csak az a baj,hogy nem délelőtt.Mindegy.Felkeltem,lementem és csináltam egy kis tojást.Léna is felkelt és utána Viktor is.Már csak Castiel aludt.Kész lett a tojás.Felmentem,hogy felkeltsem Castielt.Bementem a szobámba mivel ha már járunk akkor nem a kanapén kell aludnia.Letettem az asztalra a tojást és keltetem Castielt*
Martina:ébresztő!
Castiel:mond azt,hogy nem hétfő van.
Martina:pedig hétfő van.Egyébként itt a reggeli.
Castiel:mi a reggeli?
Martina:tojás.
*Castiellel megettük a tojást.Elmentünk öltözni,de egyenként.Utána mentünk a suliba.Mikor beértünk már 7:43 volt.Szóval sietnünk kellet,hogy el ne késsünk.Szerencsére még a tanár előtt beértünk a terembe.  Leültünk a helyünkre én Castiel mellé.Bejött a tanár és kezdtük a töri órát.NEEE!!!Az órák gyorsan elteltek.Már csak a tesi óra volt hátra.Szerencsémre kosaraztunk,de pechemre valaki megdobott.Mikor felébredtem az orvosiban voltam.Ott volt Castiel és Lysander*
Martina:mi történt?
Castiel:az egészet elmondjam?
Martina:igen.
Castiel:az úgy volt,hogy éppen kosaraztunk és én véletlenül fejbe dobtalak.
Martina:oké.Akkor most azt mond meg,hogy miért ilyen hideg a fejem?
Lysender:azért mert mivel elájultál akkor amikor fejbe dobtak ezért jeget raktak a fejedre.
Martina:ja.
Castiel:ugye azért jól vagy?
Martina:igen.
Castiel:oké.
Martina:kimehetek innen?
Castiel:igen.
*Kimentem az orvosiból és egy szürke hajú lánnyal találtam szembe magam*



*Kedvesnek tűnt .Köszöntem neki*
Martina:szia!
Rosalya:szia!
Martina:hogy hívnak?
Rosalya:a nevem Rosalya.Téged hogy hívnak?
Martina:az én nevem Martina.
Rosalya:te új vagy?
Martina:igen.És te?
Rosalya:én nem vagyok új.
Martina:én még nem láttalak.
Rosalya:azért nem láttál mert beteg voltam.
Martina:ja.
*Ránéztem az órára és 14:50 volt.Készülődnöm kellet a koncertre.Elköszöntem Rosalyatól*
Martina:most mennem kell.Szia!
Rosalya:szia!
*Megkerestem Lénát és mentünk haza.Otthon Viktor azt mondta,hogy ide fog járni.Miután Viktor ezt elmondta azután én azt mondtam,hogy készülődnünk kell.Elmentünk öltözni.Így néztünk ki öltözködés után::
én:

Léna:


Viktor:
Képtalálat a következőre: „csábításból jeles viktor”

*Mielőtt elindultunk volna megláttuk,hogy van egy levél a postaládában*
Martina:vajon mi lehet ez?
*Odamentem a postaládához kivettem a levet és hangosan elolvastam*
Martina:gratulálunk az itt lakó Martina Suzukinak!Ön találkozhat Selena Gomezzel.V.I.P.
Léna:te mázlista.
Martina:na jó ez most mindegy.Inkább induljunk.
*Elindultunk a koncertre.Odaértünk.A koncert nagyon jó volt.Beszélgettem Selena Gomezzel,ettünk vattacukrot és jól éreztük magunkat.Selena elénekelte a koncerten a Star Dancet,a Birthdayt és a Come and Get Itet.Nagyon jó volt.A koncert után hazamentünk,megfürödtünk és lefeküdtünk aludni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése