2015. március 17., kedd

8.fejezet:fellépés avagy a fényképalbum

*Ma van a fellépésünk napja.Egy kicsit izgulok,de szerintem a többiek is.Felöltöztem és lementem. Megetettem Magicet és magamnak is csináltam kaját.Megettem a kaját aztán elmentem Magiccel sétálni. Mint mindig most is elmentünk a parkba és ott volt Castiel és Démon.Odajöttek hozzánk*
Castiel:szia Martina!
Martina:szia Cas!
Castiel:ez lett a becenevem?
Martina:aha.
Castiel:jó.Akkor neked meg az lesz,hogy Tini.
Martina:jó.
Castiel:tényleg?
Martina:aha.
Castiel:oké.
Martina:Castiel?
Castiel:igen?
Martina:nektek már volt koncertetek?
Castiel:igen.Miért?
Martina:mert mi is felfogunk lépni.
Castiel:tényleg?
Martina:aha.
*Cassal még beszéltünk aztán mentem haza Magiccal.Otthon ránéztem az órára.Már 7:35 volt.Mindenki fent volt,ezért indultunk a suliba.Mikor odaértünk akkor csöngettek.Gyorsan bementünk a terembe és leültünk a helyünkre.Utána bejött a tanár*
Tanár:jó napot gyerekek!
Diákok:jó napot tanár úr!
*Az óra többi része unalmasan telt.A szünetben Cassal voltam.Egy kicsit beszéltem vele.Utána mentem megkeresni az igazgatónőt.Megtaláltam a folyóson.Beszéltem vele a fellépéssel kapcsolatban.Először tiltakozott,de a végén meggyőztem.Utána mentem megkeresni a lányokat ők nem voltak olyan messze. Odamentem hozzájuk*
Martina:sziasztok!
Lányok:szia!
Martina:van egy hírem!
Lena: mi?
Martina:megtarthatjuk a fellépést!
Lányok:tényleg?
Martina:igen!
Léna:oké.
Martina:az alaksorban lesz.
Lányok:oké.
Martina:a fellépés 17:45-kor lesz.
Lányok:rendben.
Martina:én megyek sziasztok!
Lányok:szia!
*Elmentem,de becsöngettek,ezért a B terembe mentem.Rajz óra volt.A tanár azt mondta,hogy azt rajzolhatunk amit akarunk és óra végén megnézzük, hogy ki mit rajzolt.Mindenki elkezdet rajzolni.A többség amúgy is szereti a rajzolást.Mikor már mindenki végzet a rajzával akkor megnéztük őket.Én egy gitározó lányt rajzoltam*


*Léna egy mosolygós rózsaszín hajszínű lányt alkotott*


*Timi egy dj lányt rajzolt*


*Crystalia egy szőke hajú lányt rajzolt akinek egy cica van az ölében*


 *Helena egy rockos lány csinált*


*Selena pedig egy tesiző csajt rajzolt*


*A többi óra is eltelt és már csak néhány óra volt hátra a fellépésig.Hazamentem és elkezdtem készülődni.
17:35 lett mire kész lettem.Még megfogtam a gitárom aztán mentem le.Léna már kész volt*
Martina:mehetünk?
Léna:igen.
*Elindultunk a gimibe.Odaértünk a gimihez és rögtön az alaksor felé mentünk.Mikor beértünk rögtön mentünk a színpad mellé ahol a lányok voltak.Amint odaértünk a lányokhoz felmentünk a színpadra.A közönség rögtön elhallgatott.Elkezdtük a Bet On It-et.Mikor vége lett a számnak mindenki elkezdet tapsolni. A tömeg befejezte a tapsolást és mi elkezdtük a Stereo Hart-ot.Amikor ennek is vége lett mi meghajoltunk a tömeg pedig tapsolt.Nagyon jó érzés volt.Miután befejezték a tapsolást azután beleszóltam a mikrofonba*
Martina:köszönjük!
*Ennyit mondtam aztán lejöttünk a színpadról.Mikor leértünk akkor Castiel jött oda hozzám*
Castiel:szia!
Martina:szia!
Castiel:jók voltatok.
Martina:köszi.
Castiel:szívesen.
*Még egy kicsit beszélgettünk aztán hazamentem.Mikor elértem a házat akkor bementem és felmentem a szobámba.Leraktam a gitárt és kinyitottam a szekrénynek azt a részét amit még egyszer sem nyitottam ki.
Kiakartam  venni egy pizsomát,de a szemem megakadt valamin.Lehajoltam és kivettem azt a valamit.Az volt ráírva,hogy "FÉNYKÉPALBUM".Odamentem az ágyhoz és leültem rá.Kinyitottam az albumot és egy fekete hajú kislány fogadott aki minden bizonnyal én vagyok.A kép fölé az volt írva,hogy "LÁNYUNK MARTINA"*


*Lapoztam egyet.Ott egy szőke hajú lány volt akinek a képe fölé az volt írva,hogy " ELSŐ GYERMEKÜNK ALEXA"*


*A másik oldalon egy fiú volt.A képe fölé az volt írva,hogy "A MI FIÚNK ALEX"*


*Megint lapoztam és egy barna hajú kislányt láttam.Az volt írva a képe fölé,hogy "MARTINA KISHÚGA"*


*Hirtelen elfogott a sírás,ezért csendben sírtam az ágyon.A sírás közepén elaludtam.Álmomban a testvéreimre gondoltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése