2015. március 17., kedd

7.fejezet:a próba

*Szerda van.Felkeltem,felöltöztem és megetettem Magicet.Lementem a konyhába.Viktor már fent volt.Léna még nem volt fent.Csináltam reggelit és felmentem felkelteni Lénát.*
Martina:ébresztő!
Léna:miért?
Martina:mert kész a reggeli.
Léna:oké.
*Léna gyorsan felöltözött.Lementünk ettünk és én mentem öltözni.Felöltöztem,bepakoltam a táskámba és aztán indultunk a suliba.Mikor beértünk a gimibe Selena és Helena támadott le minket*
Selena és Helena:sziasztok!
Martina:sziasztok!
Léna:sziasztok!
Helena:ma próbálunk az alaksorban.Jó lesz ugye?
Martina:igen.Hánykor?
Helena:14:00-kor.
Martina:oké.
*Helena és Selena elmentek.Miután elmentek azután csöngettek.Mindenki bement a terembe.Az órák mint mindig elteltek.Mire hazaértünk akkor még csak 13:00 óra volt.Mielőtt még elkezdtem volna készülődni azelőtt még elmentem megsétáltatni Magicet.Elmentünk a parkba.Egy kicsit elengedtem Magicet,hogy futhasson.Mikor már kifutotta magát akkor hazamentünk.Mikor hazaértünk akkor 13:30 volt.Gyorsan elkészültem.Még megfogtam a gitárt,hogy nehogy itthon maradjon.Lementem és Léna kész volt*
Léna:kész vagy?
Martina:igen.
Léna:akkor mehetünk?
Martina:igen.
*Lénával elindultunk a suliba.Mikkor odaértünk akkor bementünk a pincébe.A többiek már ott voltak*
Martina:sziasztok!
Léna:sziasztok!
Többiek:szia Martina!Szia Léna!
Martina:kezdhetjük?
Többiek:igen!
*Odaadtam nekik az eddig írt dalokat és eljátszottuk mindegyiket.Nagyon jó volt.Ekkor támadt egy ötletem*
Martina:lányok!Mi lenne,ha tartanánk egy koncertet?
Léna:jó,de hol?
Martina:hát itt.
Többiek:oké!
Léna:oké.Már csak az kell,hogy melyik dalokat játsszuk el.
Martina:csináljunk szavazást.
Léna:oké.
Martina:rendben.Ki szavaz a Bet On It-re és a Stereo Hart-ra?
*Mindenki feltette a kezét*
Martina:akkor a Stereo Hart és a Bet On It nyert?
Mindenki:igen!!
Martina:akkor gyakoroljuk őket.
*Egész nap gyakoroltuk ezt a két számot és nagyon elfáradtunk.Lénával hazamentünk.Én adtam kaját Magicnek aztán felmentem a szobámba lefürödtem,felvettem a pizsim és mentem aludni.Magic úgy mint tegnap feljött a fejét a lábamra tette és elaludt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése