2015. március 16., hétfő

6.fejezet:a kutya

*Kedd van.Felöltöztem és lementem.Viktor már fent volt*
Viktor:jó reggelt Martina!
Martina:jó reggelt Viktor!
Viktor:hogy vagy?
Martina:jól és te?
Viktor:jól.
Martina:Viktor?
Viktor:igen?
Martina:mondanom kell valamit.
Viktor:hallgatlak.
Martina:Cas és én láttuk amikor csókolóztál Lénával.
Viktor:tényleg?
Martina:igen.De inkább hagyjuk.
Viktor:oké.
Martina:megyek felkeltem Lénát.
Viktor:oké.
*Felmentem kelteni Lénát.Léna már fent volt éppen gépezett*
Martina:szia Léna!
Léna:szia!
Martina:kész vagy?
Léna:hogy érted?
Martina:felöltöztél?
Léna:igen.
Martina:akkor indulhattunk?
Léna:igen.
*Lénával lementünk aztán indultunk a gimibe.Az órák unalmasan,de elteltek.Ma nem találkoztam Castiellel. Egyedül mentem haza.Útközben hazafelé találkoztam egy kutyussal.Egészen hazáig követett.Végül úgy döntöttem,hogy megtartom.Elneveztem Magicnak.Szerintem illik hozzá a név.Elmentem Magiccel a kisállat boltba és vettem neki nyakörvet,pórázt,etető- és itatótálat meg enni- és innivalót.Hazamentünk.Letettem a dolgokat amiket vettem és elvittem Magicet sétálni.Elmentünk a parkba.Láttam,hogy Castiel is ott van egy kutyával.Castiel ide jött hozzám és megichez*
Castiel:szia Martina!
Martina:szia!
Castiel:hogy hogy a parkban vagy?
Martina:megsétáltatom magicet.
Castiel: mióta van kutyád?
Martina:nem is olyan rég találtam.
Castiel:hogy hogy megtartottad?
Martina:kezdesz idegesítő lenni.
Castiel:miért?
Martina:mert ennyit kérdezgetsz.
Castiel:bocsi.
*Bocsánatkérés képen nyomot egy puszit a fejemre*

*Én is nyomtam egy puszit a fejére*

*Mindeközben a kutyák csak játszottak.Vissza ültem a padra amin eddig is ültem.Castiel leült mellém.Egy kicsit elengedtem Magicet.Castiellel még beszélgettünk,de úgy elment az idő,hogy már mennünk kellett. Castiel haza kísért.Elköszöntem Castieltől és Démontól aztán bementem.Elengedtem Magicet és adtam neki kaját.Én is ettem aztán felmentem tanulni.Miután végeztem a tanulással elmentem fürödni.Mikor végeztem a fürdéssel felvettem a pizsim és mentem aludni.Magic oda feküdt a lábamhoz és mind a ketten gyorsan elaludtunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése